bbb

ghh

Road Test: 2006 Hummer H3 vs 2006 Jeep Liberty Renegade vs 2006 Nissan Xterra OR-V6 vs 2007 Toyota FJ Cruiser

Ak je pes najlepší priateľ človeka, potom je to možné, šport / úžitkové vozidlá je človek najlepším nástrojom. A keď hovoríme "šport / úžitkové vozidlá," hovoríme o truck-založené, rebrík-frame SUV tu, nie auto-based crossover, ktorý je tak mäkká a časté ako UGG topánky. Vo svojej správnej podobe - je vybavený pohonom všetkých štyroch kolies, spodného ozubenie, živú zadnou nápravou, bohaté svetlej výšky, a vhodné pneumatiky - základné, stredne SUV môže trvať muža do miest inak nedosiahnuteľné ak odišiel na slabošský vozidla -na základe "ute. A čo ťahanie všetkých mužov zariadení, potravín a priateľov? Starý dobrý Najlepší nástroj opäť stúpa k príležitosti, ťahanie double-duty ako päť-osobné prepravcu a 30-kubický-Foot Locker. A, ako je často prípad v týchto dňoch, off-road-ohýbané SUV nebije svoj kupujúcemu s horibilné suma alebo nedostatok vybavenia. Trochu, to ponorí plytko do niečieho bankového účtu - ceny všeobecne Otvorené aj pod 30.000 dolárov - a coddles cestujúci s takými vymoženosťami, ako CD menič, tempomat, a vyhrievané sedadlá. Skenovanie súčasnú úrodu SUV odhalil štyri takéto truck-založené stredne veľké stroje. Úplne nový 2007 Toyota FJ Cruiser je retro-inšpiroval rock-hopper, ktoré sa datuje do kultových FJ40 na 1960. Na základe modifikovanej 4runner plošiny je FJ ponúkaný Toyota ako najschopnejší 4x4 v jeho lineup USA. Keď sa hovorí o príslušných 4x4, nemôžeme ignorovať Jeep a Hummer. Oddaní stúpenci v off-road svete - či už je to vojenská, závodné, alebo rekreácie - každá ponúka entry-level šport / Ute určený pre neistých výlety. Liberty dostane Jeep je "Trail Rated" pečiatka schválenie, ktoré, v závislosti na značke, prekladá na SUV "navrhnutý tak, aby prevedenie v rôznych náročných terénnych podmienkach." H3, dieťa z mohutného rodiny Hummer, objavia najsľubnejšie off-road, čo s jeho obrovskými 33-palcovými pneumatikami a ozdobne viditeľných ťažné háky a skidplates. Posledný, ale určite nie najmenej, je naša 2006 Sport / Utility roka, Nissan Xterra. Xterra je typ vozidla, ktorý ticho ide o jeho podnikaní a zároveň zbierať takmer všetci chválu a rešpekt. Stredne veľké SUV Porovnanie Čelný pohľad sme sa vydali na zasnežené vrcholky východných horách a jeho dvojvrstvové off-road tortu hard-pack a prášok na testovanie každého vozidla adeptness v bielej veci. Sledovali sme to s návštevou off-road v južnej Kalifornii Mecca, Hungry Valley, posúdiť schopnosti vozidla, "k lezenie kopca, prekonať balvany, a prejsť hlboké hromady prádla rieky. A, samozrejme, medzi destinácie, sme sa vliekol pozdĺž úsekov diaľnice objavovať, ktoré vozidlo ponúka najlepšiu jazdu, ovládateľnosť, a každodenné obývateľnosť. Ktoré zviera / ute by skončiť na prednej strane obalu? Runt: 2006 Jeep Liberty Renegade Neznamená to však trvať krajčírskym metrom vidieť, že Liberty je fyzicky v tieni ostatných troch SUV, z ktorých každý je dlhší, širší a vyšší. Jeep je roztomilý, bug-eyed fasáda rozpráva tento príbeh, a to najmä zaparkovaného vedľa Hummer. Ani neberie knihu o modernizmu, aby pochopili, že Jeep je starší ako jeho konkurenti. Naozaj, jej dva-motor ventilu a ergonómia (C'MON, ovládacie prvky elektrického ovládania okien na stredovej konzole? A prečo je na vodiča sedák umiestnený dostatočne vysoko pre batoľatá?) Odhaliť Liberty vek. A je to vidieť. S 210 koní miešania underhood, všetko inšpirovaný štvorstupňovou automatickou, Liberty bola druhá najpomalšia 0-60 (9,4 sekundy) a cez míľu štvrtiny (16,9 na 79,3 mph), predbehla o všetko okrem monštrá H3. V snehu, Liberty urobil záslužnú prácu drží svoje vlastné, svoje chudé Goodyears zámerom teplých pizza kola v zmrzlinou. Ale v Hladný údolí, Liberty nedopadol tak dobre. S 6,4 palca behu svetlú výšku, Jeep bol jediný voz neustále búšiť skaly s jeho spodnej, pobádať viac grimasy ako Ashlee Simpson koncertu. Pokus na túru na strmú, zvlnený kopec v 4Low, mohol Liberty iba pokus, nie dobyť, čin, vďaka z časti k nedostatku uzávierka diferenciálu zadnej a druhé najhoršie rampe Travel Index (pozri rámček). Prostredníctvom suchého riečiska, Jeep cítil frailest a jitteriest, jeho štruktúra a zavesenie vŕzganie a rinčanie nad valcha, jej stĺpik riadenia prenosu každý sten. Pri jazde po ceste, Liberty poskytol slušnú jazdu prekonal iba Toyota je, ale jeho pomalý, nedbalý riadenie oslabilo srandu z mesta idete. Niesť ako preverenú cenovka 27.550 dolárov, Jeep bol najlacnejšie zo zväzku. Ale, ako sa hovorí, dostanete, čo si zaplatí. 2006 Jeep Liberty Renegade Head Light View 2006 Jeep Liberty Renegade Motor Zobraziť 2006 Jeep Liberty Renegade Vnútorné pohľad 2006 Jeep Liberty Renegade Light Bar Pohľad Športovcov: 2006 Nissan Xterra OR-V6 Výpis z jázd zhŕňa eminencia v Xterra sa: "Rozhodne športové vozidlo tejto skupiny." Nielen, že je Nissan objektívne najšportovejší zo štvorice - bol zaznamenaný najlepšie z 0 na 60, štvrť míle, a slalom čísla - ale je to subjektívne Z-auto medzi typ A kamióny. Riadenie, aj keď ladil s malátny 20.4:1 pomere, cítil najviac lineárne, ktorá sa bude vyznačovať rýchle zapnutie-in a vynikajúcu spätnú väzbu. Zavesenie, cez poskytovanie firmu, niekedy trhaný jazda, odmeňovali vodiči s najplochejšej zákrutách pocit, dôkazom je najlepšie-v-teste 0,72 skidpad zovretia. Tip na plyn, ktorý je upravený do palec príliš citlivý, a to neodvráva s okamžitým, ľahký-k-modulovať reakcie motora, rovnako ako raspiest výfukového potrubia. Zvuk a pocit z Xterra svoje tvrdenie ako najsilnejší SUV tu. V mäkké a topiacom veci, Xterra žiaril, bez námahy kosiť BFGoodrich stopy cez najhlbšie sneh. V skutočnosti, po našom šantenie v zimnej ríši divov Mammoth Lakes ", bola Xterra za pravdepodobného favorita, aby sa doma trofej. Niekoľko hodín do našej návštevy na Hladný údolia ukázalo náročnejšie na tejto impozantnej súpera, však. Osedlal s najnižším indexom rampe Travel (RTI), Xterra bol schopný prekonať naše testovacie kopec, dokonca s jeho "robustný Trail" pneumatiky a zadný diferenciál zamknuté. To bolo väčšinou to off-road nedostatok, ktorý držal náš 2006 Šport / Utility roka od pošťuchovanie na prvé miesto finisher. To znamená, že sa Xterra je 29.325 dolárov ako testovaný nálepka (thriftier ako H3 a FJ je), vynikajúci dráha výkon, a športový pocit bezpečia mu titul všetci jej vlastný - najšportovejší týchto šport / utilít. 2006 Nissan Xterra alebo V6 Motor Zobraziť 2006 Nissan Xterra alebo V6 Pohľad spredu 2006 Nissan Xterra alebo V6 Top View 2006 Nissan Xterra alebo V6 Pohľad zvnútra The Beast: 2006 Hummer H3 Rovnako ako Jeep je diminutiveness je zrejmé, tak je Hummer je zverstvo. Nielen, že je H3 dlhší a širší než FJ, druhá najväčšia skupiny, je to tiež najťažšie - 434 libier porkier ako next-plumpest Xterra. Na dráhe a na ceste, že väčšina zrejmé. Šprint na 60 vyžaduje 11,1 sekundy, takmer dve kliešte viac ako džípe, a štvrtina míle trvá 17,9 na iba 76,9 mph. Vyvstáva otázka: Má slovo "pomaly" robiť spravodlivosť H3 alebo nespravodlivosť? H3 je zvýšená-up Chevrolet Colorado podvozku je pravdepodobne overengineered a tak nechutne ťažké, ale je to požičal Colorado Powertrain - 220 konských síl I-5 a štyri-automat rýchlosti -, že naozaj kotlety mimo H3 na kolená. Odovzdávanie na diaľnici? Najlepšie odovzdať ten nápad. Navyše, Hummer ponúkol bounciest, najnáročnejších jazdu skupiny; jeho olbřímí guma bola vhodnejšia kývať na nerovnom povrchu diaľnice, a jeho čistý dvoch box shell bol najviac náchylné k veternej ranami. Ak vezmeme H3 off-road, ale teraz je to skvelý nápad. Hoci Hummer nezdvihol nad ostatnými v snehu - jeho ťarcha a 285 mm v celej Bridgestone robil to slon svorky - to predsa vyniknúť v Hladný údolí, kde je jej ultralow 4.03:1 zníženie pomer, 33-palcový pneumatiky, a zadné šatne sploštené kopca a naskladal balvany bez kvapky potu. Prichádza na 29.500 dolárov, kto - viac než ako testované náklady druhých - a 37.920 dolárov s možnosťou, ako je 3230 dolárov luxusnom balení a 925 dolárov Off Road Package Suspension, H3 bola priciest. Účtovný tento druh poistného, ​​Hummer je off-road statočnosť sa očakáva, takmer prehliadol, zatiaľ čo on-road nekompetencie zmení neslávny. 2006 Hummer H3 Vnútorné pohľad 2006 Hummer H3 Motor Zobraziť 2006 Hummer H3 Predné sedadlá 2006 Hummer H3 predná mriežka Zobraziť All-Rounder: 2007 Toyota FJ Cruiser Než sa dostanete na počítači a začať písanie na klávesnici nepekný list, ktorý vysmieva nám pre uchopenie tohto nového Toyota na našom nedávno pomazaný SUV roka, môžete si byť istí máme oprávnené dôvody. Po prvé, v roku 2007 FJ nebola ani spôsobilá ani k dispozícii v priebehu nášho SUOTY testovania, ktoré, ehm, ju radí v miernom nevýhode. A za druhé, to NIP na pätách športového Xterra je na trati, stávkujúci ju do jazdy oddelenia, a predbehne ho off-road. Oh, a vyzerá to tak chladnejšie. Ako sme sa už zmienili, Xterra je športové vozidlo skupiny, ktorá robí túto FJ na športový sedan, poskytuje zrýchlenie čísla podobné Nissan (0-k-60 v 7,6 sekundy a štvrť míle v 16,0 ploché na 86,4), Zatiaľ poskytovanie jazdu - on-a off-road -, že sa cíti úplne pohodlný v porovnaní. Navyše, FJ je kompatibilný traky neprekážala manipuláciu, servírujú slušný 0,69 g na skidpad a Xterra-zodpovedajúce 29,3 sekúnd bežať v obr osem testu. Riadenie domnieva, komunikatívny, ak tad viac otupený, ako Nissan, a štyri-kolesové ventiloval kotúčové brzdy (iné majú pevné zadné disky) sú vicelike, zastavenie FJ z 60 mph v najlepšej-v-teste 127 ft. FJ ľahké práce snehu, jeho aktívna kontrola trakcie (TRAC-) Systém splniť svojmu sľubu minimalizácia preklzávaniu a fungovanie ako obmedzený-diferencovanosť spodničky. A-TRAC tiež ukázala svoje prednosti v Hladný údolí, kde doplnená 32-palcovými pneumatikami a druhej najširšiu dráhu, to pomáha FJ a v priebehu skúšky kopca, a cez sans piesku zmyte dráma. A zatiaľ čo FJ chýba skutočné dopredu výklopné zadné dvere, ako ostatní, jeho "vstupné dvere", ktoré sa otvárajú do uhla 90 °, však vynaložia nástup a výstup z modulu snap. Vnútri, FJ ergonómia sú prvotriedne, tam s Xterra je, a hlava a ramená nad Jeep je a Hummer je. S vyvolávaciu cenou 23.905 dolárov za 4x4 s automatickou - nehovoriac o 29.360 dolárov pre naše naložený testera - FJ nie je len kradnúť, ale aj ľahká voľba ako vodca tejto svorky. Ako oni (Train) Hodnotiť Hoci niektorí výrobcovia chcú, aby ste verili ich SUV sú iba vozidlá schopné navigácia ťažký stopu, pravda je všetky štyri z našich testovacích jednotiek sa dobre - ale nie všetky SUV sú stvorení sebe rovní. Ak chcete merať zavesenie flexibilitu, sme využili zariadenia s názvom "Ramp" na mieru limity suspenzie krútiť vozidlo môže absorbovať pri zachovaní tri zostávajúce pneumatiky na zemi. Vyššie na rampu pred niekoľkými pneumatík výťahov, by mal lepšie vozidlo schopný ohnúť po nerovnom teréne. Hoci dobrá známka, RTI nie je jediným faktorom pri určovaní 4x4 aptitude. Niektorí výrobcovia sa začínajú používať ultralow-rozsah prevodov, aby ich 4x4 navyše ťažnú silu. Okrem toho, tlačidlové diferenciály zamykanie zadných a inteligentnejšie trakčné riadiace systémy sú stále viac populárne. A, samozrejme, typ pneumatík automobilov ponúka hovorí veľa o tom, ako sa predpokladá, že jeho vozidlo, ktoré sa používajú. Tu je to, čo sme našli po dni rockovej mlátiť a piesok-wash tryskanie. Štvrté miesto: Náš "Rated Trail" Liberty mal nie-príliš-ošumělý 450 RTI výsledok, ale mal najmenší pneumatiky skupiny (225/75R16) s najmenej agresívne behúňa. Ozubenie je adekvátna, ale nemotorný slot-machine 4WD páka stavia boj, keď ide do a von z 4Low. Tretie miesto: Xterra zaznamenal 384 RTI (najnižšia z nich), ale ponúka veľkú pneumatiku (265/75R16) a elektronický uzamykací zadný diferenciál (niektorí nazývali to "Save Me!" Tlačidlo). 4.0-litrový V-6 je silný a citlivý, čo Nissan obľúbený vysokorýchlostný piesku umýva. Druhé miesto: Toyota FJ odpruženie vinutými pružinami vpredu a vzadu a získal solídne 491 RTI. "A-TRAC" trakčné riadiaci systém vypočítava správne množstvo trakcie potrebné vo vysokej a nízkej rozsahu. A aj keď je to nahlas a vibruje ako blázon keď sa zaoberal niekoľko testery ocenil A-TRAC spätnú väzbu. Okrem toho, FJ ponúka tlačidlové zadnej skrinku (ktorá odpojí kontrolu trakcie), a spustí suché pranie chodníky ako Baja pre-runner. Prvé miesto: S najviac vyhovujúce pozastavenie, H3 zaznamenal 521 RTI a má prevod prípadu low-range rýchlosť takmer dvakrát nižšia ako robiť ostatní. Okrem toho, Hummer mal najväčší, agresívne pneumatiky (285/75R16) a inteligentný trakčné kontrolný systém, ktorý pracuje v kombinácii so zadným skrinky. Ak je slabosť, nie je divu, že je to bezkrevný I-5, ktorý mal problémy tlačí naše 2,5-tonový H3 cez umývanie púštneho piesku. Záver 2007 Toyota Fj Cruiser Pohľad spredu 1. miesto Toyota FJ Cruiser Veľký on-a off-road, štrajkujúci štýl, a základná cena v suteréne. 2006 Nissan Xterra alebo V6 Pohľad spredu 2. miesto Nissan Xterra OR-V6 Rýchly a vrtký, naše Šport / Utility roka je stále beží ten kopec. 2006 Hummer H3 Čelný pohľad 3. miesto Hummer H3 Robustný vzhľad nemožno uložiť tento drahý ešte anemický off-road. 2006 Jeep Liberty Renegade Front View 4. miesto Jeep Liberty Renegade Príliš roztomilý, príliš starý, a nie je macho dosť tvrdí v tejto skupine.  2006 Hummer H3 2006 Jeep Liberty Renegade Powertrain / podvozku Pohon vzhľad prednej motor, 4WD Predné motor, 4WD Typ motora I-5, kamenec blok / hlava 90 ° V-6, železo blok / kamenec hlavy Valvetrain DOHC, 4 ventily / valec SOHC, 2 ventily / valec Výtlak 211,1 cu in / 3460cc 226,3 cu in / 3709cc Kompresný pomer 10.0:1 9.1:1 Power (SAE NET) 220 hp @ 5600 rpm 210 hp @ 5200 rpm Krútiaci moment (SAE NET) 225 lb-ft @ 2800 rpm 235 libier-ft @ 4000 rpm Hmotnosti k výkonu 22,2 libry / hp 19,6 libry / hp Prevodovka 4-stupňová automatická 4-stupňová automatická Náprava / v konečnom znení / nízky pomer 4.56:1 / 3.19:1 / 4.03:1 3.73:1 / 2.57:1 / 2.72:1 Odpruženie vpredu; zadnej priečne ramená, torzné tyče, stabilizačná tyč, živé nápravy, listové perá, stabilizátory ramená bar Control, vinuté pružiny, stabilizátor, živý náprava, vinuté pružiny, anti-roll bar Riadiaca pomer 17.0:1 18.2:1 Otočí zámok-k-lock 3.3 3.6 Brzdy, f, r 12,4-in ventiloval disku, 12,3-in disk, ABS 11,3-in ventiloval disku, 11,2-in disku, ABS Kolesá 16 x 7,5-V liateho hliníka 16 x 7,0 z liateho hliníka Pneumatiky 285/75R16 113Q, Bridgestone Dueler A / T RH-S 225/75R16 104S, Goodyear Wrangler ST Rozmery Rázvor 111,9 104,3 v v Track, f / r 65,0 / 65,5 v 60,0 / 59,7 v Dĺžka x šírka x výška 186,7 x 74,7 x 74,5 v 174,4 x 71,6 x 70,2 v Svetlá výška 9,1 v 6,4 v Prístup / odletieť uhol 40,0 / 37,0 deg 36,0 / 31,5 deg Priemer otáčania 37,0 ft 35,9 ft Pohotovostná hmotnosť 4885 libier 4111 libier Rozloženie hmotnosti, f / R 51/49% 53/47% Ťažná kapacita 4500 libier 5000 libier Počet miest na sedenie 5 5 Svetlá výška, f / r 39,9 / 37,9 40,7 / 42,1 V v Priestor pre nohy, f / r 41,9 / 35,0 40,8 / 37,2 V v Ramien, f / r 54,4 / 53,5 56,5 / 56,5 V v Cargo vol za f / r 55,7 / 29,5 cu ft 69,0 / 29,0 cu ft Skúšobné dát Zrýchlenie na vietor 0-30 3,4 sec 2,7 sec 0-40 5.2 4.3 0-50 7.9 6.6 0-60 11.1 9.4 0-70 14.7 12.6 0-80 21.3 17.4 0-90 ---- Odovzdávanie, 45 až 65 mph 6,4 5,5 Štvrť míle 17,9 sec@76.9 mph 16,9 sec@79.3 mph Brzdenie, 60-0 mph 133 ft 132 ft 600-ft slalom 56.5 mph avg 56.6 mph avg Bočné zrýchlenie 0.69 g 0.68 g avg avg MT osmičková 31,4 sec@0.45 g priem 31,0 sec@0.58 g avg Top-gear ot @ 60 mph 2000 rpm 1800 rpm Spotrebný Info Základná cena 29.500 dolár 25.100 dolárov Cena za testovaný 37.920 dolár 27.550 dolárov Stabilita / kontrola trakcie áno / áno áno / áno Airbagy Dual predné Dual prednej Základné záruka 4 yrs/50, 000 km 3 yrs/36, 000 míľ Powertrain záruka 4 yrs/50, 000 km 7 yrs/70 000 km Cestná pomoc 4 yrs/50, 000 km 3 yrs/30, 000 míľ Objem palivovej nádrže 23,0 gal 20,5 gal EPA mesto / HWY ECON 16/19 mpg 17/22 mpg Odporúčané palivo bezolovnatý Regular bezolovnatý  2006 Nissan Xterra OR-V6 2007 Toyota FJ Cruiser Powertrain / podvozku Pohon vzhľad prednej motor, 4WD Predné motor, 4WD Typ motora 60 ° V-6, hliník blok / hlavy 60 ° V-6, hliník blok / hlavy Valvetrain DOHC, 4 ventily / valec DOHC, 4 ventily / valec Výtlak 241,3 cu in / 3954cc 241,4 cu in / 3956cc Kompresný pomer 9.7:1 10.0:1 Power (SAE NET) 265 hp @ 5600 rpm 239 hp @ 5200 rpm Krútiaci moment (SAE NET) 284 lb-ft @ 4000 rpm 278 libier-ft @ 3700 rpm Hmotnosti k výkonu 16,8 libry / hp 18,2 libry / hp Prevodovka 5-stupňová automatická 5-stupňová automatická Náprava / v konečnom znení / nízky pomer 3.13:1 / 2.63:1 / 2.63:1 3.73:1 / 2.67:1 / 2.57:1 Odpruženie vpredu; zadnej priečne ramená, vinuté pružiny, stabilizátor bar, živá nápravy, listové pružiny Control zbrane, vinuté pružiny, stabilizátor, živý náprava, vinuté pružiny, anti-roll bar Riadiaca pomer 20.4:1 17.1:1 Otočí zámok-k-lock 3.5 3.1 Brzdy, f, r 11,7-in ventiloval disku, 11,3-in disk, ABS 12,6-in ventiloval disku, 12,3-in ventiloval disku, ABS Kolesá 16 x 7,0-V liateho hliníka 17 x 7,5 z liateho hliníka Pneumatiky 265/75R16 114T, BFGoodrich Robustný Trail T / 265/70R17 113S Bridgestone Dueler H, / T Rozmery Rázvor 106,3 105,9 v v Track, f / r 61,8 / 61,8 63,2 / 63,2 V v Dĺžka x šírka x výška 178,7 x 72,8 x 74,9 v 183,9 x 74,6 x 71,6 v Svetlá výška 9,5 v 9,6 v Prístup / odletieť uhol 33,2 / 29,4 deg 34,0 / 30,0 deg Priemer otáčania 37,3 ft 41,8 ft Pohotovostná hmotnosť 4451 libier 4339 libier Rozloženie hmotnosti, f / R 52/48% 54/46% Ťažná kapacita 5000 libier 5000 libier Počet miest na sedenie 5 5 Svetlá výška, f / r 39,9 / 39,3 41,3 / 40,3 V v Priestor pre nohy, f / r 42,4 / 34,4 41,9 / 31,3 V v Ramien, f / r 58,3 / 58,3 v 58,4 / 53,9 v Cargo vol za f / r 65,7 / 35,2 cu ft 66,8 / 27,9 cu ft Skúšobné dát Zrýchlenie na vietor 0-30 2,5 sec 2,5 sec 0-40 3.8 4.0 0-50 5.5 5.7 0-60 7.4 7.6 0-70 10.0 10.3 0-80 13.6 13.6 0-90 17.7 17.5 Odovzdávanie, 45 až 65 mph 3,8 4,0 Štvrť míle 15,8 sec@85.7 mph 16,0 sec@86.4 mph Brzdenie, 60-0 mph 131 ft 127 ft 600-ft slalom 59.5 mph avg 55.9 mph avg Bočné zrýchlenie 0.72 g 0.69 g avg avg MT osmičková 29,3 sec@0.56 g priem 29,3 sec@0.55 g avg Top-gear ot @ 60 mph 1800 rpm 1750 rpm Spotrebný Info Základná cena 27.755 dolár 23.905 dolár Cena za testovaný 29.325 dolár 29.360 dolárov Stabilita / kontrola trakcie áno / áno áno / áno Airbagy Dual predné Dual predné, predná strana, f / r opona Základné záruka 3 yrs/36, 000 km 3 yrs/36, 000 míľ Powertrain záruka 5 yrs/60, 000 km 5 yrs/60 000 km Asistenčné Žiadne Žiadne Objem palivovej nádrže 21,1 gal 19,0 gal EPA mesto / HWY ECON 16/21 mpg 17/21 mpg Odporúčané palivo bezolovnatý Premium bezolovnatý